Nedir Yani?

Bu blog, bir kader ortaklığıdır. Bu blogun bir ayağı Londra'daysa, diğer ayağı İzmir'dedir. Bu blogun yüreğinin bir yanı İstanbul'da atıyorsa, yüreğinin diğer yanı Kiel'de atıyordur. Bu blog Kibariye'yi benimsediği kadar, Oxford'da da okumuştur. Bu blog "Gamzedeyim Deva Bulamam" şarkısını söylediği kadar, Karşıyaka için Mehter'i de söylemiştir.

Bu bloga adam olmaz da dediler, bu blogu disipline de verdiler ama bu blogu başkan da seçtiler. Bu blogu Hamburg'ta bara almadılar, bu bloga kızlar yüz vermediler, bu bloga İstanbul'da iş vermediler. Bu yüzden bu blog, biraz Çiçek Abbas'tır, biraz Yedi Bela Hüsnü'dür, biraz Şaban Erkök'tür ama en çok Türk Sanat Müziği aşkı ile Şakayla Karışık Sadri Alışık'tır.

Bu blog göçtür, gurbettir, sıladır, spordur, aşktır ve elbet yaşamdır.

2.11.2010

Abi bi rahat durun ya!


Sana söylüyorum. Evet sen... Seni hiç sevmedim oldum olası. Seveceğimi de hiç sanmıyorum.

Seni sevmemeye ilk gittiğim maçlarda, yeni tezahüratı öğrenmeye çalışırken, tezahüratı bilmeden yanımda bağırdığın ve her seferinde tekrar dinlemeye çalıştığım ve hiç bir zaman anlamadığım zamandan beri sevmezdim. Bi rahat dur ya!

Sonraları lise yıllarında törenlerde ya da sınıfta duyuru yapılırken konuştuğun zamandan ve ertesi günkü sınav sorularını yakalayamadığımdan, ya da serbest kıyafet uygulamasını anlayamadığımdan beri sevmezdim. Bi rahat dur ya!

Sonra askerdeydin sen. Yürüyemediğin için kızmıyorum sana, ama iki dakika susamadığın ve bu yüzden tekrar tekrar uygun adım yürüdüğüm için kızıyorum sana. Anlıyacağın askerde de sevmezdim seni. Bi rahat dur hele!

Şimdi yine sen çıktın, 2 senedir binbir takla attık youtube'a girmek için. Bizim attığımız taklalar önemli değil de, yabancı arkadaşlara anlatamadıklarımız vardı youtube'tan geriye kalan... Dün youtube serbestisi geldi. Sen ne yaptın be çocuk? Deniz Baykal'ın videosunu yükledin. O videonun senin arşivinde ne işi var diye sormuyorum. Çünkü bizim milleti sorgulamayı bıraktım çok oldu. Ama arkadaş, bir rahat dur da youtube'a girelim. Hayır anlamıyorum. Sende kesin Kim Kardashian'ın, Paris Hilton'un da videoları var. Neden onları yüklemedin de, ille muhalefet eski lideri!..

Al işte, yine sinir oldum sana. Bundan sonra da olacağım da. Ama artık yeter abi bi rahat durun ya!

Seni sevmezdim çocuk!! İnan babanı da sevmezdim!..

1 yorum:

10 numara dedi ki...

hha iyiymiş